Heerlijk relaxen - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van ZuidAfrikaRomijn2014 - WaarBenJij.nu Heerlijk relaxen - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van ZuidAfrikaRomijn2014 - WaarBenJij.nu

Heerlijk relaxen

01 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

We hebben ontdekt dat we helemaal door het Addo-park tot 30 km van onze volgende bestemming Port Elisabeth kunnen rijden. Een bonus-safari dus! We vertrekken al op tijd (9.00 is zeker voor Elke nog best vroeg) en ontbijten gezellig in de auto. Papa geniet van hoe de auto rijdt op deze gravelwegen en natuurlijk van het park zelf. Een top-rit met een grote buffelfamilie, veel wrattenzwijtjes en nog meer olifanten. Het hoogtepunt (letterlijk en figuurlijk) was de grootste olifant tot nu toe die ons op de weg tegemoet komt. Als hij de auto op een meter passeert lukt het mama van de stress niet om een foto te maken (lenskapje zit er nog op), maar gelukkig is Stan wel paraat met een fototoestel.
We rijden door naar Port Elisabeth aan de Sunshine coast, maar helaas vandaag met regen. Gelukkig drukt dat de pret niet als we in ons prachtige hotel aan komen. Een waar paradijs! We kunnen de kids zien genieten in het warme binnenzwembad terwijl wij aan het fitnessen zijn en zwemmen natuurlijk ook nog even met z'n vieren. Daarna gaan we naar het kindercasino achter het hotel waar de kids zich met 6 euro helemaal uitleven. Stan wint een jackpot en Elke vist in 1 poging een knuffeldolfiijn op. Daarna lekker gegeten in het hotel waar Stan voor het eerst garnalen op heeft. Eindelijk snapt hij waarom Elke er zo dol op is. Het is al laat als we nog even skypen met de oma's in onze kamers met prachtig uitzicht op een woeste zee.

• 03 Augustus 2014 - 12:28

Miep Bosveld:

Leuk Stan, dat jij de reddende engel was voor mamma! Waarschijnlijk hadden wij anders wel iets moois gemist.

liefs, oma Miep

• 03 Augustus 2014 - 14:47

Diana Romijn:

Hallo schatjes,
    Wat een fantastische ervaring en ik voel helemaal met Anita mee. Dat is wel even schrikken dat Stan nu ook garnalen eet, dat worden dure etentjes!!!! Maar wel gezellig.Nog veel plezier in jullie nieuwe verblijf, wel iets anders dan super de luxe, maar wel spannend. Fijne dagen
    Liefs Oma Diana

• 03 Augustus 2014 - 22:43

Gooltjes:

De jackpot winnen !! Dat is het gevaar voor gokverslaving!! Geniet ervan toppers.