Top wandelingen - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van ZuidAfrikaRomijn2014 - WaarBenJij.nu Top wandelingen - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van ZuidAfrikaRomijn2014 - WaarBenJij.nu

Top wandelingen

28 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Tsitsikamma

Vandaag rijden we met de auto naar het prachtige Tsjisikamma National Parc. Het is erg fris 's ochtends en de man aan de poort heet ons welkom op 'deze koude winterdag'. Hij vertelt er ook bij dat je in dit park 4 seizoenen op 1 dag kunt hebben en gelukkig heeft hij gelijk: het trekt snel open en het wordt heerlijk weer.
Na een mooie rit langs de kust parkeren we de auto op een plek waar we kunnen genieten van hoe de metershoge golven tegen de rotsen slaan. Dat levert veel enthousiaste reacties van de kids en mooie plaatjes op. In een baai voert een mooie wandeling naar de suspension bridges; 3 hangbruggen over het water. Op een strandje spelen de kids met de stenen, waarna we weer terug lopen. Daarna nog een wandeling richting een waterval langs de kust. De waterval zelf is te ver weg, maar we genieten van de geur en kleur van de natuur en het continue zicht op de wilde zee. Daarna weer een heerlijke visschotel met zicht op de baai, waarna we verder rijden om naar de hoogste bungee-jump ter wereld te kijken. Onderweg komen we nog een bavianen-familie compleet met jonge aapjes tegen. We zijn op tijd terug, waardoor er nog lekker gespeeld kan worden voordat we gaan eten.

• 29 Juli 2014 - 12:18

Pooh&fam:

Zie nu ook dat er fotos zijn top! Het druppelt binnen door het wifi lijntje. Zo benieuwd naar nog meer verhalen. Heel veel liefs van ons en blijf genieten!

• 29 Juli 2014 - 20:20

Diana Romijn:

Wat heerlijk om toch zo op de hoogte te blijven, en dan af en toe nog Skype super, zo hoef ik jullie helemaal niet te missen. Dank jullie wel knuffels Oma Diana