Heerlijke Lodge in white river - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van ZuidAfrikaRomijn2014 - WaarBenJij.nu Heerlijke Lodge in white river - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van ZuidAfrikaRomijn2014 - WaarBenJij.nu

Heerlijke Lodge in white river

07 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, White River

We maken vandaag een schitterende reis door bergen. Blijkbaar nemen we ook nu weer niet de toeristische route want we nemen een 20 kilometer zware gravelroad naar grens waar verder niemand tegenkomen. In een paar minuten zijn de formaliteiten geregeld. Deze keer hoeven ze niet alle serienummers van onze camara's te hebben. Als we in de buurt van de eindbestemming komen willen de kids graag nog doorrijden naar de watervallen bij Sabie. We trotseren een wegblokkade met brandende boomstammen met ANC betoging en weer de nodige gravelroads. Leve de X-trail! Einde van de middag komen we aan in de prachtige seringa logde in white river. Een tip van een collega van papa (Nico bedankt!). Slechts 8 kamers en we zijn samen met een mevrouw uit Swaziland die pas 's avonds aankomt de enige gasten. Top plek waar we vriendelijk begroet worden door de eigenaar en zijn drie honden. De kids zijn meteen gek op de honden. Alleen jammer dat ze ook gek op voetballen zijn maar wat minder technisch met de bal van Stan omgaan. Die wedstrijd hebben we dus afgelast. De kids hebben een ruime kamer met stapelbed en vinden dat super. Papa en mama genieten van een drankje op het terras en later bij de open haard. Er wordt privé voor ons gekookt: een heerlijk 3 gangen diner. Voor de kids zelfs kipnuggets met frites terwijl we ze toch echt voorbereid hadden dat ze nu gewoon moesten eten wat er was. Als de kids in bed liggen genieten papa en mama nog lekker na in de gezellige huiskamer bij de heerlijk brandende open haard. Wat een topplekje!